lördag 6 juni 2009

nationalist- trist.

nationaldagen spenderas på jobbet, vilket är bra, = mer betalt.
Egentligen var jag ledig idag och skulle haft en myskväll med en av mina kollegor, middag och vin...låter romantiskt, men romantiker håller jag till min älskling och så är kollegan en kvinna :)

Skulle vara jobbigt att vara en nationalist tycker jag...känns nästan lite trångsynt att tycka att det egna är störst bäst och vackrast.
Sen är ju min älskade inte så jättesvensk...varken till nationalitet eller sätt, vilket är bara bra. Svenskar är lätt torra och fega...(sorry svennar) ;).
Dock är det sve-danmarks vm-kvals match som gäller ikväll, och självklart håller jag på vårt kära blågula!
över och ut. och in me ölkorven i käften, hejja hejja!

ps: födelsedan närmar sig...då ska jag hitta på bus ;)

Inga kommentarer: