tisdag 28 juli 2009

Im BACK!

Nu har man varit alldeles för lat o varit borta från bloggen toklänge...skärpning!
Är väl omotiverad av jobbet som känns bara värre o värre...
Mycket ideér har man, många önskemål här i livet, men det krävs planering och tålamod för att få det man vill ha.
Och bilen pajar. Självklart.
Lönen är låg, och räcker inte ens i närheten så långt som man skulle önska.
Jag vill ha bröllop iår. Men finns inte pengar till det. :(
Bebisverkstan går segt..känns så tråkigt när det tar tid...8 misslyckade försök har vi bakom oss.
Alla säger till mig att inte tänka så mkt, och det gör jag faktiskt inte. men när det är dags för mens är det ju ganska naturligt att man undrar om det har blivit något.
Och ingen riktig sommar har vi fått.
Och jag är konstant trött och seg. Ont i min kropp.

Inga kommentarer: