lördag 21 maj 2011

trötthet, sällskap..ångest?

Idag har det varit full rulle.
Först satt jag väl egentligen och tog det lugnt fram till eftermiddan, sovit dåligt som vanligt.
Åkte en sväng till kära mor, drack lite kaffe och käkade hennes supergoda cheesecake med passionsfrukt..gott! Tog två bitar, bara för det.
Trots maffig dessert, så var jag hungrig, stoppade i mig en banan och en macka. Brorsan och hans tjej undrade om jag skulle med till Lager 157, och jag är som vanligt på direkt! Så 20 min senare är vi på väg. Dock skulle de just stänga när vi kom fram.. så typiskt!
Iväg igen, mot Svenljunga där Hannas faster(moster?) har skapat ett ställe där jag LÄTT skulle bo. Där finns ta mig tusan allt!
Där finns hälsokost, nagelstudio, solarier, tatueringsstudio, massage, ansiktsbehandlingar, kroppsbehandling, fransförlängning osv. De hade öppet hus där, och bjöd på tunnbrödrullar, vin, läsk, och pastasallad. Hungrig igen, så jag tryckte i mig lite där också. Åkte hem, somnade på soffan. Vaknade av att telefonen ringer.. Maria:)
Tjötar en stund, kommer fram till att vi båda är HUNGRIGA och vill ha pizza, så vi delar på en här hemma hos mig. Godis har hon med sig också.. var ska detta sluta?
Vatten i massor har jag hällt i mig iallafall.
Nu är jag trött igen.. suck.. blir väl att lägga sig tidigt. Vem har sagt att det ska vara lätt att vara på smällen? :)
Sen har jag nån jobbig känsla i kroppen.. det är nog all trötthet.. men det påminner om ångest. Vadan detta?

Inga kommentarer: