torsdag 23 juni 2011

v 36: Tripp till Ullared= AJ



Fick följa med kära vännen Sara till Ullared idag. Tokan har ju bara 11 dagar kvar till bf! Hon hade rätt ont när vi var där.. stackarn. Jag tänkte att jag får ju sammandragningar och ont i fötterna.. men SÅ ont har inte jag. Köpte iaf babyskydd,snuttefilt, kudde och barnvagnsskylt..toppen!
Kom hem efter en lång dag, slängde mig på sängen, somnade som en sten. Gick upp, drack lite vatten, la mig framför tv:n en stund... och DÅ kom en explosiv smärta som inte är utav denna värld! Jag trodde på allvar ett tag där att förlossningen hade satt igång.. fy tusan så ont! Kändes som en slägga mot ryggslutet, som att allt där krossades.. urk. Som tur var gick det tillslut över, under tiden fick jag minsann öva andningsteknink.. vilket gick sådär bra.. kippade mest efter andan jag :P Försmak av vad som komma skall..
Nu blir det sängen för den här damen, läsa och ta tablett mot halsbränna i vanlig ordning. Imorgon är det tänkt att Kusinvitamin ska hälsa på. Blir skoj! Längesen sist vi sågs!

Inga kommentarer: