fredag 4 november 2011

en hemmadag


Nathalie har varit på sånt strålande humör under dagen. Använde även den nya badställningen, vilken underlättade avsevärt vid badning! Nu kan hon skvätta bäst hon vill.. och tro mig; det gjorde hon. Skvätte ner hela mig och badrummet^^ . Men mysigt hade vi, och hon verkade njuta.
En mysstund efter badet, matning, påkläd,och sen var det min tur att bli ren och fin. Medan lilla jr sov sött så passade jag på att röja upp hemma. Brorsan och hans Boden-kompis kom över på kaffe och tjöt. Nattis blev tokblyg, och tjöt när jag lämnade över henne till sin morbror.. haha.. tycker Jimmy kan hälsa på oftare så hon lär känna honom bättre.
Imorn firas han, alltså Jimmy. 30 sega år har han levt, hurra! Får se om man kan gå på hans kalas. Mummi, som ska va barnvakt är inte superkry.. så vi får höras imorn.. kan inte hon, så skiter det sig. Jag hade gärna spökat ut mig imorn, men verkar som ingen ann
an ska det, då känns det dumt att komma där och se ut som ett fån.. hehe
matchande AC/DC-brudar

1 kommentar:

elli sa...

åh vad gölliga ni är! hon är verkligen sjukt lik dig om man tittar på hur du såg ut som liten. <3