torsdag 27 augusti 2009

sjukt

Lyckas vara alldeles för sjuk för att jobba...men det måste jag...och mitt i det är det flytt! och som alltid har man mkt mer prylar än man trott...var har jag haft allt egentligen? Lägenheten är ju faktiskt ganska minimal....men nu blir det alltså lite större...ett rum å drygt 20kvm större. Blir bra det :)
Sitter nu på jobbet med feber och längtar hem. Mår inge bra alls...och sen så får man inte ens komma hem på morgonen imorrn..nejdå...ska jobba den dan me...ingen paus får man...ojoj...hela jag värker...:(

3 kommentarer:

vickysen sa...

Men Jenna då. Sjukanmäl dig Nu, inte ska du jobba då du är sjuk. Hoppas du blir frisk snart. Kram

elli sa...

inflyttningsfest! inflyttningsfest!

jennskah sa...

tack vicky :) jo, nu mår jag bättre, tack o lov! man får i princip inte sjukanmäla sig...knasknas... elli: DU ska ha inflyttningsfest! ;)