söndag 30 augusti 2009

imorgon bor jag inte här utan där..

Imorn tar vi det sista i flytten...skönt att få komma iordning i nya lägenheten! Har dock inte hittat nån bra soffgrupp ännu, den gamla e jag så less på nu...
dessutom kommer det kännas så tomt i ett stort vardagsrum, när man varit van att ha sovrum/vardagsrum/kök i samma. Men det ska bli himla skönt med lite space! Synd man ska jobba massor just när man skulle behöva greja me flytten,....iof så har jag ett par dar till förfogande under veckan som kommer...kunna fixa å mysa på i nya bostaden :)
Tog på mig ett extra pass nu på jobbet...känns tungt, men behöver pengarna!¨
Har annars haft mysigt med mina kära vänner Maria, Anna och Elli :) (tack för att ni finns!)
kram å slisk på eder alla!

2 kommentarer:

Chimairan sa...

vad roligt för er att få bo lite större äntligen =)

jennskah sa...

ja, det behövdes :)