torsdag 17 september 2009

nääe.....joo... lista me hiss å diss

1:Asså vilka människor det finns! Det är ju helt otroligt att man kan vara något som liknar människa, men bete sig som..jag vet inte vad. Ett monster. Vissa är inte kloka...och dessa vissa har man att göra med i princip dagligen...
2: Trodde jag var kall gällande barn denna gång. Men när besvikelsen åter kom å slog ner, så slog den ner HÅRT. Var inte beredd på det.
3: Alla människor verkar surkartar. Fyfan.
4: Tacka vet jag goda vänner. Tack för att ni finns.
5: Tacka vet jag långpromenader, även om kroppen värker och det känns som man ska gå i tusen bitar, men det släpper på stress och ångest. ca 8km nästan varje dag! Känner mig duktig :D
6: Imorrn ska jag å Anna ha en trevlig myskväll med film och vin! Najs. Skulle vilja gå och se "flickan som lekte med elden", föregångaren "män som hatar kvinnor" var suverän!
7: Älskar idol! ;D

Inga kommentarer: