fredag 4 september 2009

Komma iordning

Usch vad det är mkt att göra...men så smått börjar man få ett hem igen. Dock fattas det grejer på vardagsrumsväggar, samt diverse kläder som ska packas upp...
Varit hos Elli idag och grejat me hennes IKEAprylar och släpat in en garderob i klädkammaren...tjejer KAN!
Åså fick man en fin belöning, RIKTIGT god mat! Tack gumman :)
Dessutom ordnade hon gardiner till vårat vardagsrum...jag hade nämligen inga passande...men detta vart super!
Bebisverkstan har jag i princip lagt på hyllan...orkar inte bli besviken nå mer nu. ALLA får barn..alla de jag pratat med sen vi började har lyckats, och fler vänner, släktingar osv får smått. Men det verkar inte vilja bli min tur. Så jag har inte alls tänkt på det denna månad. Inte förrän folk börjar fråga hur det går. Så nu är det projektet nedlagt.. typ. Har inte haft nån koll.
Men det känns bra. Då behöver jag inte känna som att vi har misslyckats. Nåja...får skaffa en liten gullig ullig kisse, som Elli ska göra :) vi beslutade att vi nog skulle ta syskon :D

2 kommentarer:

elli sa...

yeah, (kisse)bebisar till oss! :D och tusen tack för hjälpen, var ovärderligt! ;P

jennskah sa...

tack själv för att du e så himla go :)