måndag 4 oktober 2010

crazy catlady


jösses...längesen jag skrev, fy mig!
vad har hänt... gått klart kurs i handel, så nu är det jobbsök som gäller.
Af idag, och sen ska Cv printas ut hos min svåger. Får gå runt i butiker o ragga jobb.
Känns skönt att KUNNA söka andra jobb än inom vården. Lite mättad på det nu.
Igår var Jocke så snäll o mysig så:)
Han lagade till en wicked rödspätta med hemmagjort romsås, m-m-m!
Sen tog vi en lång skön (förutom mitt skavsår) promenad.
Dusch när vi kom hem, å sen fick jag massage, åså såg vi film och smuttade Sheridan. Härligt värre!
Varför skrev jag "crazy catlady"? Jo, för att jag kan förstå såna lite.
Vi har ju 4 st, och det märks inte ens längre. Man skulle inte vilja vara utan nån utav dem. Alla är knäppa, mysiga och goa på sitt eget sätt. Visst blir man vansinnig på dem ibland, men oftast älskar man dem:)
Jag är nog i riskzonen att bli en bitter gammal catlady om jag inte får ha man o barn..haha. Karln är ju fixad redan, det är barnen som saknar. Verkar som det kommer dröja..

Inga kommentarer: