torsdag 23 april 2009

rån, krossade rutor och solsken och blommor, samt födelsedagar

Gick in på apoteket häromdan och skulle ha lite oskyldiga vitaminer. Väl inne finns där en man som gormar och skriker, muckar med väktaren, och väktaren muckar tillbaka. Kalrn vill ut, och väktaren vill att han ska betala (såklart), så de brottas tills de är utanför, varpå väktaren kastar in karln in i rutan, som krossas i tusen bitar. jäpp-. sen fick man smyga förbi de kära.

Vad mer? SOOOOOOOOOOLEEEEEEEN!!! har njutit som fan på balkongen, ute på stan och
överallt!
JIPPIIII!

Sen så kom jag hem i förrgår från jobbet...och har inte min gulliga älskling städat och gjort mysigt, och dessutom köpt blommor till mig? JO! Undra nästan om han gjort nå dumheter när han plötsligt får såna ryck...hahaha..

På söndag fyller älskade Moncef 31 år! :D
och gummsigumman salima är nu en stor tjej, 18 år.
Det ska firas på lördag kväll med utgång på ICE. yäh! fjortisparty...tjohoooo...hehe...men tjejerna blir besvikna om jag inte följer, så det är väl bara att ställa upp då. :P
idag åt jag en supergod och nyttig kyckingsallad, hemmagjord såklart ;)
ciao!!

Inga kommentarer: