tisdag 7 april 2009

Fråvaro utan dess like.

Har visst varit alldeles för frånvarande från min blogg har jag fått påpekat en gång för mycket nu, så nu mina vänner ska jag göra mitt bästa för att bli mer aktiv igen. Har väl ingen bra förklaring till varför jag har slutat. Bara lat kanske?

Vad som hänt sen sist minns jag knappt, försvinner rätt snabbt i mitt guldfiskhuvud.

Haft en trevlig tjejkväll bla, lyckad o rolig! Tydligen var jag rätt rolig också efter x antal glas vin...haha...bra att man fick en fin fylla!

Har även blivit fast anställd, äntligen!

Dock är jag lite småirriterad på min chef för tillfället....hon har inte haft en särskilt trevlig ton gentemot mig ang lönerapporter och ledighetsansökan. Dumförklarat en helt enkelt,trots att rapporterna är helt hopplösa att fylla i. Hon fick ett lagom trevligt mail till svar.

Sen så har jag just varit sjuk, eller nåt? Magsjuk som fan igår, men inte idag. Kanske fick jag i mig nåt olämpligt. Tog ledigt inatt iaf, känns skönt. Behövdes, då kroppen e rätt slut för tillfället.

Lovar att uppdatera oftare från och med nu!


Inga kommentarer: