måndag 17 maj 2010

skrot skräp skr..yt?



ringde skroten idag, jovisst kunde de ta emot min bil, men bara om jag tog dit den med bärgningsbil. vad kostar inte det då??


sen så har jag å jocke renoverat lite idag, och jag har bakat blåbärspaj, wicked!


Lagat mat har jag gjort också, kycklingfilé med honung å chili, samt ris och börnisås, mums!


Verkar dock ha fått nån magkatarr. Tål inte kaffe alls, och äter jag för mkt, eller för fett så mår jag illa. Har hänt två gånger nu att jag fått upp i munnen, inte trevligt..


Jocke springer omkring nu och är flitig, städar å står i som en tjomme :)


sen ska vi se film, undra vilken det blir ikväll? Har blivit en vana att se en film, gärna skräck eller thriller. Ligger o kramas i soffan o har det allmänt mysigt. Sen är det kvällsbestyr och sen läsa lite bok. Dock vaknar vi 06.20 denna vecka. Vi är nämligen hundvakt åt Jockes brorsas små nakenhundar. haha. Iof sköter de sig själva en stund när de kommer, och vi kan somna om en stund. Imorn ska vi till däckfirma och fixa nya sommardäck till Saaben. Ons har jag läkartid, är INTE sugen . Blir i Borås, och att åka dit nu känns trist. Måste dock hämta mer kläder iaf, så det är väl lika. Fast jag hade önskat att Jocke kunde få träffa min familj nu, hade varit bra tillfälle. Men han måste ju va kvar med hundarna, och han ska fixa bromsslang på ons, så det går ju inte..:(

2 kommentarer:

elli sa...

hoppas verkligen det löser dej, sorry att jag inte är så mkt till hjälp..:P

jennskah sa...

elli gumman, du är till enorm hjälp!! du ställer alltid upp å är mkt uppskattad! jag är tillbaka i boden på ons, kommer ha jättebråttom, så´d blir svårt å hinna umgås ordentligt :(