onsdag 5 maj 2010

vatten o snus till frukost

så nyttig är jag! Men snus är gott, och vatten...jag är törstig när jag vaknar numera. Har vant mig att alltid ha en vattenflaska brevid mig, och det blir ett par st 0,5 l /dag. sen så gillar jag att tillsätta lite citron i också! Glömmer dock lätt bort att äta när jag alltid har nåt i käften, så på samma gång har jag lättat nåt kilo, vilket inte är så dumt i sig..hehe
Vad har denna ondsag att erbjuda då..?
Ska hjälpa mamma att köpa kattsand nu när jag har tillgång till bil, så det blir att åka iväg på det. Flytten kan jag inte ta idag pga strul med sjkskrivning. Får vänta till fredag, bläää.
Jimmy kommer även hinna ta en titt på lite remmar i bilen som ger trökiga ljud ifrån sig. Så helt illa är det inte, men får mkt mindre tid till flytten. Om jag nu ska vara ute den 15e ens. Tjejen som ska ta min lägenhet har sagt att hon kan flytta in då, men säger nu att hon väntar på svar från den som ska ta hennes! Suck. folk alltså! Jag måste ju ändå få veta, så jag kan planera min flytt! Inget man gör i en handvändning. Och jag måste ju boka släp odyl. Tur jag köpte bil, och inte hyrde en flyttfirma då. Men men. Jag kommer i vilket fall fixa flytten nu till den 15e så får hon flytta in när hon vill. Vore dock skönt å slippa halva hyran.
Har blivit lite ändrade planer i flytten...men det tar jag sen ;D
Igår kväll fick jag hjälp av lillebror att få ner vinterdäcken till mammas förråd. Dumt om de ska ligga i bagaget och ta plats och vikt. Sen fick jag med mig 7 flyttkartonger upp till bilen, så det var ju bra, en början! Kan köpa mer på rusta sen i Luleå om det skulle behövas(vilket jag tror).
Kanske att jag o Jocke åker till hans stuga när allt är klart och fixat, mysigt :) Måste dock få tag i en lägenhet o ställa allt i ..

Inga kommentarer: