onsdag 25 augusti 2010

blottare!

..det är jag det. Kom bara och tänka på det. För några dagar sen var vi ute med båten och fiskade. Alldeles allena ute på vattnet kände jag att boobsen förtjänar lite sol. Så bikiniöverdelen åkte av! Där satt jag med behagen i vädret (med en belåten fiskade Jocke bredvid). Jocke fick plötsligt napp, och vi var fullt upptagna av den sprattlande fisken, Jocke som sliter upp den, och jag som börjar håva in min lina. Ingen av oss märker båten som tyst närmar sig och börjar cirkulera runt oss. Jocke märker den efter ett tag, jag märker den inte alls förrän Jocke pekar ut gubben i lådan.
Jisses! Fort åkte knäna upp över brösten. Gubben vale dock att ta några varv till runt våran båt, medan jag gömde behagen efter bästa förmåga. Ett gott skratt fick vi oss iallafall. :)
Nu är vi tillfälligt tillbaka i Skövde. Ska bara stanna ett par dar. På måndag börjar nämligen min utbildning, och då måste vi vara tillbaka i stugan. Blir att pendla ändå. Ska samåka med några tjejer i samma klass. Blir långa dagar...men så är det ibland. Ska bli roligt! Det är bara 4 veckor, och jag kommer ha massa fördel när jag söker jobb sen.

Inga kommentarer: