lördag 3 juli 2010

flitiga lisa

idag har jag varit kanonduktig, om man får säga det själv :)
jag har gått igenom alla mina kläder, vikt dem fint opch lagt in i ena delen av fina garderoben hos jovke. för just ja, vi blir sambos nu! :) därmed öppnades golvyta upp och genast blev det mer hemtrevligt. dock måste min säng bort nu, och lite annat. de står i vardagsrummet tillsammans med kartonger och annat tjafs. inte mys.
annars har jag idag dammtorkat, dammsugit, våttorkat golv å allmänt städat. Sedan gick jag och handlade, lagade till lasange och nu sitter vi med varsin öl och slappar.
FRUKTANSVÄRT vad varmt det är!! Ångar fanimej bort! I know, i know...jag har tjötat om hur mkt jag saknat sol och värme, men när man städar o är inne i en lägenhet i betongdjungeln ÄR det inte lika härligt. längtar tillbaka till stugan...då hade man kunnat sola och bada, fiska osv.
Well well. Finns ju värre saker i livet.

Inga kommentarer: