fredag 15 april 2011

planering

Funderar på om man skulle börja planera.. göra listor.. som en viss Sara alltid gör :)
Idag ska jag iväg till MöbelCity och betala det sista på sängen, sen ska jag försöka få norpa en tid till lakanstvätt som jag fått i uppdrag av min kära mor. Nu gäller det bara att det är ledigt. Boka går inte, för de har såna lås, och hon måste ha sitt kvar på imorgon..
Imorgon ska jag.. va tusan ska jag göra då? :O
Ja, hämta nyckeln till min nya lägenheeeet iaf! Weheeej!
Sen blir det ev Kinamat med lillebror, han ville ha nåt sånt innan jag flyttar. Jag känner dock att jag ätit ute alldeles för mycket på sistone.. det finns viktigare saker att lägga pengarna på just nu.
På söndag är det flytten:)
Får låna en skåpbil från Jimmys jobb, vilket är kanon och alla tiders!
Drar iväg vid 11-12. I med all skit i bilen, köra det till läggan, och sen lär jag sitta där och pilla med det hela dan. Göra iordning, packa upp.. jag älskar sånt!
Sen på måndag har jag lyckats få med snälla Jonte att hjälpa mig storhandla.. bära så tungt skulle jag inte orka.. så han får va min mr. Bärhjälp :)
Sen ska jag se om tvättstugan är ledig därborta.. fy så unkna mina kläder måste vara nu när de legat i säckar flera månader! utk! Samma med lakan osv. Kläder och lakan har jag använt bara en bråkdel av.. och ja.. en del nya kläder har jag ju köpt också^^
Sen så måste jag skriva en shoppinglista till lägenheten. Måste ju köpa verkligen ALLT.
Från bakpulver till tvättmedel och porslin måste införskaffas..Jag har och göra! Och fy vad det kommer kosta.. men men..
puss å kram så länge!

Inga kommentarer: