fredag 29 april 2011

vackert väder, inget sällskap..



Jag är mäkta sugen på att gå ner till stranden och sola lite. Men hur roligt är det att göra själv, på en skala?
Balkongen min får inte sol förrän eftermiddag, vilket såklart är jätteskönt, då slipper man vakna i en grillad lägenhet :)
Skulle åkt ikväll till Gbg och lyssnat på när en kompis spelar, men det blir inte av. Det har varit lite för mkt utgifter denna månad..
Det är tamigtusan väldigt dyrt att flytta, spec som man får skaffa en hel del (det mesta) från början igen. Suck..
Sitter och kollar på mina busiga kissemissar.. Ibland driver de en till vansinne.. men jag älskar dem, och kommer sakna dem...bävar för när jag måste göra mig av med dem. Men jag måste.. har märkt att det är som jag befarade: De hoppar upp i barnvagnen ibland (iaf Minus gör det). Och om det hade legat en bebis där nu, så hade det inte varit helt toppenbra..
Någon som är sugen på kissemissar? :)
Igår gick man in i v 28.. nu kan man kolla kön.. jag vet inte längre om jag vill veta eller inte. Innan var jag stensäker på att jag ville. Men nu är jag inte lika säker längre..
Att kolla eller inte kolla.. det är frågan.. :)

Who are you?

Inga kommentarer: