onsdag 13 april 2011

popcorn i hand och popcorn i mage

Ikväll tänkte jag och Jonte gå på bio, blir trevligt! Kul att hitta på nåt tillsammans :)
Vi hade tänkt oss att se den där urhärliga filmen "hur många lingon finns det i världen".
Hoppas bara det finns platser.. inget är bokat. Blir att gå lite tidigare från "visor i väntan", som eg slutar 18.. och det är då bion börjar.. blir lite småsvårt :D
Satt häromdan ute och gassade i solen, fy fasen så skööönt! Har saknat sol och värme. Undra hur mkt man kan sola nu utan att få pigmentfläckar, som jag hört att man kan få som gravid?
Bebisen sprattlar en hel del mellan varven, känns som popcorn i magen..och att rikta en rejäl karatespark rakt mot mammas kissblåsa är tydligen skitkul...
Det var iaf väldigt skönt att få höra bebisens hjärtslag hos barnmorskan, slog så fint så!
Längtar som tusan till flytten, som nu inte är alls långt bort.. :)
Längtar även efter min nya säng!inte riktigt exakt samma säng, men ser likadan ut.. åh, my darling, jag längtar efter dig, vi ska ha många skööna nätter tillsammans! :D

2 kommentarer:

elli sa...

såg den filmen i söndags. en mysig film och jag lipade..:P

jennskah sa...

jag lipade oxo ^^