söndag 11 januari 2009

Kramfors fram å åter

Kl 06 i morse kom jag hem från kramfors, vansinnigt trött.
Jag och en vän hade ett stort problem som vi behövde lösa, eller egentligen hon, men hon behövde hjälp...och vad gör man inte för sina vänner?
IAf så bar det av från Boden nån gång mellan 14-15 och en full tank, samt en extra dunk, för här skulle åkas!
Musik och smörgåsar, kaffe och frukt, självklart med!
Tog oss ner till Umeå först , och träffade lite släkt till min vän, kaffe och kissa..och iväg igen. I med extra bränslet till bilen oxo.
22.30 var vi framme i Kramfors, kaffe och kissa igen.
Köra, köra köra...dryga vägen. SUCK!
Men nu hade vi vad vi behövde och var trötta, men nöjda...
Stanna till och fixa mer proviant, i form av en baguette att dela på.
Efter Umeå på väg tilllbaka började det bli riktigt segt, och efter Skellefteå ännu segare-tur vi är två med körkort så vi kan hjälpas åt!
Så var vi hemma igen i morse, och föll huvudstupa i säng, iaf jag.
NU måste man ju vara uppe fastän man är så trött, för imorrn börjar skolan, och inte kan jag gå och lägga mig sent idag. Så det var bara upp och hoppa.
Nu ska jag städa skiten.

Inga kommentarer: