måndag 19 januari 2009

skola skola skola

jaha, då sitter man här igen då. Egentligen skulle jag inte ha nån rast alls idag, men våran Sh lärare tyckte att vi kunde sluta en timme tidigare (ist för o ha 3 timmar lektion), så nu är det bara att invänta svenska B...kommer vara död innan jag kommer hem, för jag är hungrig som en varg redan...usch. menmen...skönt att ha nåt att göra iaf. Har varit rätt jobbigt tycker jag att bara gå hemma, utan nåt som fyller dagen- säger inte att det är speciellt roligt med skola, i synnerhet när man har tråkämnen..men att ändå ha nåt att gå till, och känna att man gjort nåt av dagen.
Kul är ju iaf att få träffa sin älskling mellan lektionerna...lyckosten har ju slutat för dagen nu, och ska gå hem o äta!! Va sotis man blir, hungrig ju! Fast å andra sidan är jag ledig på ons...imorrn är en lååång dag till 16.00...fy fan.
Nåja. sonta livät.
Kram å gos

Inga kommentarer: