måndag 5 januari 2009

senaste dagarna har jag träffat Elli på stan, firat Bellas 26års dag, och stört mig på Bodens brist på engagemang vad gäller aktuella öppettider. Ikväll fick jag sjukt sug efter plockgodis, vilket jag inte köpt på mer än 6 månader. (elli hade köpt till oss när vi kom hem, men jag åt knappt av det).
Så nu har jag ätit så det räcker ett tag framöver.
känner att jag borde ta å träffa Vicky snart oxo..innan bebben tittar ut. Det kan ju hända närsomhelst ju, för den verkar va på G!!
Beckis skulle jag oxo vilja se innan hennes lilla tittar ut. Inte länge kvar där heller...hehe...gu vad tiden går snabbt!
Träffade igår en annan tjej som nyligen fått bebis...eller..jaa...han e väl 6 mån nu tror jag. :) och jag fick hålla honom så mycket sååå...helt otroligt hur gott de luktar de små! och så mjuk ...riktigt snäll bebis, inte ett dugg rädd.
Enda ljud han gav ifrån sig var lite gnäll när han var både trött å hungrig. Inget skrik, inget bråk.
Nu ska jag ta och duscha tror jag...eller så gör jag nåt annat. Ganska trött faktiskt.
nattti

Inga kommentarer: