onsdag 2 februari 2011

Dags att träffa släkt!

Tänkte man skulle ta sig en sväng till lilla Edet och träffa min kusin och c/o! Lördag, eller sön så snor jag min kära mors busskort för ett par timmar, och ser till att visa upp min kagge och tjötar lite allt möjligt :) Sist jag träffade kusin Kicki var... längesen.. det var nog aug -09.. eller nåt sånt. Hennes Theo var då alldeles färsk, och nu är han en riktigt stilig liten minikarl :D
Plusgrader ute, det gillas! Bort med vinter och snö, och in med lite värme och vårkänsla!
Försöker få tag i bostad med, så att man är all settled in när bebisen anländer... måste skaffa så mkt! Huu, har inte ens börjat!
Suttit idag också och ordnat med mödravården , så att jag har kontakten här istället. Återstår att se vilken ultraljudstid jag får... längtar såååå mycket!
Blir nog en slödag hemma idag, eller ja.. städdag snarare :) Kattorna dammar o hårar så förbannat.. man får dammsuga dagligen, å ändå ser det ut som en kat(t)astrof på kvällen... vad fan gör man?
Dessutom löper Minus.. INTE kul.. fyfasen... hon gillar att orera som mest runt 04, då man som helst vill sussa.. men det får man inte, nejnej..
Nåväl, när jag sen har lägenhet så ska jag stänga om mig när jag sover. Tänker ändå inte ha katterna i sovrummet när bebisen kommer, så de får allt vänja sig redan nu!

Inga kommentarer: