tisdag 8 februari 2011

Jag skyller på hormoner..

FRUKTANSVÄRT! Ja. helt fruktansvärt hur förvirrad man kan vara.. skrämmande!
Skulle bara gå en sväng till Ica i området, men lyckades gå FEL och alldeles för långt. Fick gå en lång omväg med hjälp av en tant, bestiga en brant backe med ren is, och flåsa mig fram till Ica.
På väg hem tänkte jag att jag minsann inte ska gå fel denna gång också, så jag tog den andra vägen. Går jag rätt? Nej, jag går åt totalt helt fel håll, och hamna låååångt ifrån hemma. Så det är bara att ringa mamma å fråga var tusan jag är. Får ett skratt i telefonen och en undran hur jag lyckas, sen en vägbeskrivning hem, och när jag kommer till korsningen där jag tog fel, så kan jag inte annat än gapa över hur jag kunde missa SJÖN som indikerar rätt håll! Dessutom var det snorslaskigt ute, så mina fötter var totalt genomblöta, och kroppen värker nu, spec höfterna.. fyfan..

Inga kommentarer: