tisdag 22 februari 2011

En magisk dag...


Idag var dagen D!
kl 14.00 var det våran tur.. dags att se bebisen!
Allt gick så fort.. men underbart är kort som de säger.
Wow.. helt otroligt att se lillbebben sparka, vinka, och tom öppna munnen och suga på tummen!
tydligen var jag inte så långt gången som jag trott, och blev flyttad en vecka bakåt, men vad gör det? :) De ville kolla babyn i "rätt" vecka , så nu ska jag tillbaka 7 mars, längtar redan!
Det är en obeskrivlig känsla att se ett litet liv röra på sig inne i ens mage! Jag skrattade och grät om vartannat.
Efter den helt magiska stunden så fick vi samla oss, hitta vägen till Ullared, och åkte och handlade saker till babyn. Roligt det med! Det är så mysigt att plocka i de pyttesmå kläderna :) Jag vil handla mera! Jag vill göra om dagen! Den var lång, men gick ändå för fort!
Bäbis: Du är vackrast i världen, Mamma älskar dig!

Inga kommentarer: