torsdag 27 november 2008

babysnack och nyår


Har börjat bli galet mycket babysnack för vår del från våra vänner..haha.

Först får jag höra ett rykte medan jag var borta att jag defenetivt och helt säkert är gravid, och att det är vi själva som sagt det. Detta har alltså kommit från en som inte känner oss...

haha..ja...vad ska man säga...

Igår satt vi med ett gäng kompisar som undrade om det inte var dags för oss snart och vad som var bromsklossen.

Det kommer när tiden är inne:) Nog längtar man massor , helt klart.

Självklart så är det "unga mödrar" på Tv just när man pratar, tänker eller skriver om det. Påminner mig om hur unga alla mina vänner varit då de fick sitt första barn, och tom yngre än jag är nu när de fick sitt andra. Nästan så man känner sig gammal...:p Eller så ser man stora och välfyllda gravidmagar överallt.

Annars snurrar nyår i mitt huvud just nu. Vad ska man göra och var ska man vara, med vilka?

Och jo. Jag vill ha en ny tatuering och göra om min piercing.

Vilken mamma va? hahaha

Ska iaf defenetivt tatuera in ev barns namn, gärna på karlns hemspråk som är ett mycket vackert skrifspråk. Fast det e ju rena arabiskan...muhahaha

1 kommentar:

elli sa...

haha, vilken dum fråga! vad som är bromskossen. ni blev ju nyss tillsammans! herreguud! :P