lördag 22 november 2008

Jag och Nettan
lite tokbus med Bella;)

en lycklig Moncef på Arlanda äter sin favorit, Maxmål!



Tvärvaknade vid 5-tiden och har legat sömnlös i timmar innan jag gav upp, och förstår inte själv varför jag inte ligger klubbad efter flera dygns dåliga sovtimmar...
'Igår blev det en lång lång dag för nykomlingarna.kom hem mitt i natten, morsade på nån kompis och stupade i säng in på småtimmarna.Sen var det tidigt upp på fredadsmorgonen, iväg på diverse ärenden....
Äntligen fick älsklingen komma till det hett efterlängtade STORHEDEN. haha, jag vet inte varför han älskar det så mycket,men jag är glad så länge skåpen blir fyllda. ;)Det var en hel del som behövde fyllas på efter 4 månader på vift...
När vi sen kom hem fick karln smaka på min rensavsgryta, den blev omtyckt! hurra för mig! :)Efteråt träffade vi Maria och barnen hos hennes mamma.Sen var det Bellabong o Nettan som gällde, vin och mycket babbel att ta igen. hahaMysigt hade vi.Det var diskat och fint när jag kom hem, tack hjärta!
Ikväll blir det ytterligare vänner som ska träffas, det är dags för tjejmyskvällen, jippi! :D
Verkligen vansinnigt skönt att vara hemma! Jag tror jag äntligen har rotad mig, jag är en tydligen en inbiten Bodensare. Verkar som jag alltid återvänder hit, och den här gången vill jag bli kvar, inga fler flyttar (förutom till hus så småningom).Livet stabiliserar sig och det känns så skönt!

Inga kommentarer: