söndag 30 november 2008

slappisar

idag har vi varit både duktiga och slappa. Gubben tog itu med det röriga köket och jag rensade ut sommarplaggen i klädkammaren och radade upp alla skor så fint så fint. sen så vart det städ av badrum och efter det god middag. Tycker jag har varit duktigast av oss ;) tog också en lång skön dusch med massor av skrubb och skum.
Nu sitter jag och myser i badrock, med tända ljus och funderar på att kanske göra lite henna på någon kroppsdel :p
Saaknar Ellis fantastiska hudvårdsprodukter och Vickys sköna bastu.
Vill också bo i hus ..:(
Ser fram emot när man själv har lite större och kan ta hem vänner på middag och bastu och allt vad man nu kan hitta på.
Hade igår jätteskoj med Bella, trots att vi hela dagen tvättade. Bus och skratt i tvättis utan dess like, bara Bella kan apa sig som jag..haha, så där satt vi med trosor på skallen (tvättade) och klättrade på maskinerna :D gu vad jag skrattade...

Inga kommentarer: