söndag 16 november 2008

Har nu antligen gett mig tusan pa att fa igang min lilla blog.
Som svensson man ar sa drar man pa det, tanker att jag fixar det sen.
Men nu.
Kan bero pa att jag har sa vansinnigt trakigt dar jag sitter nu, me fyra testosteronladdare karlar som spelar fotboll och ger ifran sig ett oronbedovande avgrundsvral mellan varven...
Tutande taxibilar och saljare surrar i bakgrunden har i centrala rabat. Det ar inte direkt varmt; men om man jamfor me boden tex, som har sno sa ar det ganska behagligt eftersom vi kan ga omkring me t-shirt och flipflops. karln min gar i short dessutom (kanske for att han alskar att visa upp sina hariga ben?)

Maste tacka ellipelli for att du isprierat mig att komma igang me bloggen, kanske man inte blir sa tjockskallig av alla tankar om man far dem pa print! :)

Och sen vill jag sanda ett hejja hejja till vicky som taligt vantar pa att hennes lilla kotte ska fodas, inte langt kvar nu!
och jag langtar hem..

1 kommentar:

elli sa...

välkommen till bloggvärlden babe! ;)