onsdag 19 november 2008

packat o klart!

Nu borjar man antligen kanna att man ska fa komma hem igen! vaskorna star fullproppade o klara.
skont!! :)
idag kanns det som dagen gar sa langsamt sa, men det gor inget, for det e sista dagen.
Lyckligtvis e det inte ens varmt idag, sa man behover inte sakna det.
Pa nat vis tycker jag det e lattare att gora saker da.

tex om man ska klippa sig e det alltid lite motigt om man har en riktig jakla bra hardag. men om haret ser bara rent taskigt ut e det en befrielse.
sa nu e det inte spev bra vader, finns alltsa inget jag behover sakna, HAH!

livet e markligt. ena stunden vet man vad man vill, nasta undrar man hur man tanker egentligen. kan inte forklara narmare nu, men visst kanner vi val alla sa ibland? sant som var sa sjalvklart blir inte sa sjalvklart langre.

annars har jag en trakig dag da jag sitter ensam nar gubben e ut o fixar me sitt, tandlakare, gymmet, marockansk bastu dar gubbarna sitter nakna o svettas me hinkar av vatten; o sen e det klippa haret o raka bort murvelharet i fejset.
och jag vill duscha. sa det e cal narmsta planera for mig just nu.

peace out!

Inga kommentarer: