måndag 24 november 2008

gubben lagar mat i mina fina långkallingar, haha...så söt :)
prommis ute i kylan

goa snasket hos vicky, tack för kvällen tjejjer, supermys!


kaminen gav sjukt mycket värme



Nu har man äntligen fått sig en lugn stund att sätta sig ner och blogga senaste nytt..Blev jättemysigt med tjejkvällen! Började med att åka hem till Elli och fick goda kycklingen(som elli förövrig lycklades bränna sår på mitt ben med, ajjj, elli!) sen bar det av mot vickis:




tyvärr hade stackars Vicky lite väl högt blodtryck, så det vart ingen bastu för henne. Däremot bastade jag och Elli och det var verkligen jätteskönt och avkopplande:)




Sen hade vi ansiktsmasker och diverse andra hudvårdsprdukter som ellipelli hade med sig, tackar!




Efter det hade vi mysigt framför brasan med ost o kex och allt sånt annat gott!








Idag har vi förövrigt vart rätt duktiga som har städat och tvättat en hel massa! guldstärna till gubben som fixade god lunch, och sen diskade rent och fint!




En liten prommenad ut i kylan , och även en sväng till Bella o co.




Vi hade jätteskoj med att mixtra med lite bilder så man såg alldeles tokig ut! :)




Nu ligger älsklingen och sover som ett barn, har väl tänkt krypa ner jag också, bara lite svårt att finna sömnen.




Imorgon blir en lång dag, så jag får väl kanske göra ett mer seriöst försök att somna, annars får jag be nån komma o klubba ner mig! kan ju vara omväxlingarna som det blivit en del av på sistone, och att man nu blivit sambo.




Avundas Moncef som kan koppla bort allt när han ska sova och ligger och småsnarkar efter en min redan! en annan ligger nån timme innan jag somnar till lite.




Hoppas det ändras snart innan man blir helt kollrig i huvudet..haha.




Allt är nersläckt och klart, så nu tänkte jag ta mig an sömntrollet, nattnatti



Inga kommentarer: