tisdag 18 november 2008

saknad

vill bara borja med att saga... sahar har jag gatt pa toa i snart 4 man...

normalt saknar jag lite mer extraordinara saker, som att ha en lyxvilla, o nagra bilar och batar.

Men just nu saknar jag sadant som vi annars latt tar for givet. mina vanner, att laga en god middag i min egen lagenhet, att tvatta i min faktiskt oh sa frascha tvattstuga, att storhandla, att ha varmvatten och toapapper som en sjalvklarhet.

gud vad jag saknar allt detta!

Horde tex att mina gulligull vanner hade myskvall tillsammans me fika o allt det dar, plus bubbelbad i jacuzzi, orattvist, jag vill oxo!!
tack och lov ska vi ha tjejkvall nar jag kommer hem, en riktig en me vin o choklad och spa och allt som hor till, prisa gud for detta underbara som vi kan unna oss!


Fick mig forovrigt ett par rejala stotar nu nar jag skulle koppla in kameran till datorn; plus att det luktar gas i lagenheten. undra om man ens overlever de har sista dagarna innan man kommer sig hem? ironiskt vore det!














Inga kommentarer: