tisdag 2 december 2008

förkyld







usch, har sån där jobbigt förkylning som man bara vill skjuta huvet av sig för.. eller huvet klarar nog av det på egen hand känns det som. blir kanske lite medicin imorrn.



Provade min henna häromdagen som jag köpte hem från marocko, coola grejer!
fast sjukt svårt att göra på sig själv, speciellt när det var första gången.
Men då har man börjat iaf. :)

Gjorde även ett försök till slingor, blonda var tanken ,men kom självklart ut orange. fint-eller not.

måste också komma igång igen med de kreativa grejerna jag sysslade med förut. Målningar, smyckesverkstad osv.
känns som man har kommit ifrån allt det.
Är förövrigt kattvakt nu när Maria är i marocko.
Har nån sjuk effekt på hankatter som inte är så jätteljuvlig...

När jag hade min fina Maximus tyckte han om att pissa nära mig, att sitta i mitt knä på toa och att allmänt knida sig mot mig.

Nu har jag upptäckt att även Massoud(marias katt) beter sig udda. När han sitter i mitt knä börjar han liksom..vibrera med benen, och ser man efter så e ju hans lilla...emm..kattpitt ute och skvätter..fy!
Tänkte även på när jag var hos vicky sist och hon kommenterade att deras kisse (hane där oxo) inte brukar följa efter folk som han gjorde med mig. Fick inte ens gå på toa ifred!

Tänk om man hade en sån effekt på människokarlar också...fast å andra sidan...det har jag ju ;) hahaha...fast minus pisset. :P

Nu ska lilla jennas gulliga älskling laga mat åt oss, mums! självklart har jag svårt att hålla fingrarna borsta från köket, så lär väl vagga mig dit, trots att hela kroppen säger nej.

över och ut.

1 kommentar:

elli sa...

vad fint det blev, du måste fixa mej också nån dag..=)