söndag 1 februari 2009

brukar brukaren bruka bruk?

Var idag och träffade brukaren, min nya arbetsplats. En jättetrevlig tjej!
Ska börja introduktionen nästa vecka å sen är det full rulle from 12 feb med schemat.
Fort går det med allt!
Idag har jag och hobbi storstädat hemma å det känns så fräsch o trevligt hemma!
Håller på nu med maten...ska bli mums!!
......
Nu har vi även hunnit med att äta, å såg nu att jag hade glömt publicera..hehe..
Maten var iaf gooood..fast nu insåg jag att när man köper kött lite billigare är det stor skillnad på kvalitén tyvärr...köttet var segt å svårt att tillaga å äta.
Kanske var kossan gammal å grå när det var tid för slakt...humm.
Men kryddningen lyckades bra, å potatisen vart toppen!
så nu är vi mätta och belåtna..:)
Funderade på om jag skulle göra en bärpaj..men det orkar vi nog inte äta. Får bli en annan dag..:P
Imorgon är det skola igen...segt. nu vill jag bara få komma igång med jobbet så jag slipper bolla mellan skola å jobb. Skolan kommer jag att försöka stå ut med så länge det går att kombinera..vill inte få problem med csn!
usch va mätt man är...eller är jag verkligen sjuk? har mått så himla konstigt på sistone...trist! Har inte tid att vara sjuk nu. :(
nä, nu får det räcka för idag...ciaobiao!

1 kommentar:

elli sa...

du är utmanad! kolla min blogg...=)