söndag 15 februari 2009

OOOUUUUFFFFFF!!

Tänk va trött man kan vara efter en 24-timmars pass på jobbet..
Ok, nu är det inte ett tyndlyftar jobb jag har, även om det emellan känns så. Det blir ju en del lyft, å sen också det mentala, hålla reda på allt, stå ut med mkt..och inte sova nå, nästan.
Kom i säng efter ett. Vaknade till tjugoelva gånger, å upp 06.30 då sysslorna satte igång igen.
Missade min älskling på hjärtedagen..:(
Men på morgonen fick han iaf ett jättefint armband, innan jag gick till jobbet.
Så idag kom jag alltså hem, ett dygn senare. Eller mer faktiskt eftersom jag råkade va en timme för tidigt på jobbet igår...haha..klant jag. :P
tog en välbehövd dusch när jag kom hem och stupade i säng. Sambon försökte förgäves att jag skulle byta kudde, å jag fattade nada. Byta plats då? jaja , ok... och när jag lyfte kudden fanns där en present till mig :) chokladask, med fiin choklad!
Tack älskling!!
puss o kram, nu ska jag dö lite till, av hunger och av utmattning.
dags igen att jobba imorrn...å jobba över..suck.

Inga kommentarer: