torsdag 26 februari 2009

Tröttande att vakna upp i någon annans säng...

Ännu ett nattpass har passerat..va less man blir av att få bara nätter nu! Ska ta upp det på nästa möte...samt att man faktiskt skulle vilja få veta mer än en vecka i förväg hur schemat ska se ut..fy. Dålig stil. När man har fast ska man väl ha en rullande schema tycker man...?
Önskar i detta nu förresten att jag var hos min gulleplutt Rebecka som ska få sin lilla bebis nääär som helst! Beräknad förlossningsdag har passerat, och nu är datum satt för att allt ska sättas igång. Så nu är det seeeeeeenast 5/3 som gullungen ser världens ljus för första gången..
Borde ta och hälsa på Vicky å hennes fina småkillar snart, alldeles för sällan som det blir av..ajaj..fy mig!
Lite less på att vara gulhårig nu...vill ju bli blond, men det tar tid, och pengar.
Finns dock viktigare saker än att greja med håret..men är väl inte helt stolt iaf över hur man ser ut i skallen för tillfället....
Köpte nåt slags schampo som ska ljusa upp, plus att jag smetar in lite citron på inrådan av Elli, lite då å då. Men ännu har det nog inte gett så mycket reslutat..möjligtvis att det blivit lite jämnare i färgen..
å fy vad tråkig jag är känner jag! ojoj...humorn har fått sig en törn av all trötthet! :p
Fruktansvärt tråkig läsning, ber om ursäkt!

Inga kommentarer: