tisdag 10 februari 2009

UTMANING ANTAGEN, fröken Elli...:)


ok, sjätte bilden i sjätte mappen blev denna..:) Jag hade lite tur där att det var en normal bild och inte nå rumpavtryck eller annat knas..haha...inte därmed sagt att jag har just exakt såna...vad jag har håller jag för mig själv...;)
Har börjat komma igång på nya jobbet, och det känns jättebra! Blev idag positivt överraskad då sötnosen Elli föreslog att vi skulle ta en fika efter jobbet, jättebra idé!
Jag började redan kl 7 i morse, men hade å andra sidan en väldigt kort dag.
Bra ändå att man fått vänja sig att vakna tidigt när man har gått i skola, så det inte känns som att bestiga berg nu när man ska upp. Tiderna kommer att se olika ut förstås.
Tex så jobbar jag hela "alla hjärtans dag", från lördag morgon till söndag morgon, och det suger hårt.
Vill ju vara med min älskling, som dessutom hade nåt inplanerat...får väl ha en egen hjärtedag på söndag eller fredag istället.!
Jag tror jag måste börja slänga ner lite mer vitaminer och annat nyttigt, för jag blir inte av med min trötthet. är megatrött nu, efter en mindre ansträngande dag, och envisas på ren vilja att inte gå och lägga mig.
Träffade förresten en "gammal" bekant på Åhléns idag när jag och Elli strosade runt. Tjejens mamma har nyligen fått barn, och hennes två mostrar o även hennes morbror blir föräldrar på under ett år. Plus att Vicky också blivit mamma igen, OCH en till. Jisses vilken babyboom!
Nu är en kompis som jag chattat med också gravid, så där blir en till...haha...inte klokt ju...ojoj.
Men det är ju bara trevligt iof..
Kaffenarkoman har jag blivit, defenetivt.
Och det här med att äta fungerar kanske inte riktigt normalt. Antingen har jag ingen matlust alls, och får tvinga ner små tuggor, eller så blir jag hungrig strax efter att ha ätit...suck. Får kolla upp kroppen, den får nog inte vad den behöver.
Hungrig nu också, men inte ett dugg sugen..försöker tänka mig vad jag skulle kunna äta, men inget faller mig i smaken.
Kanske är det för att tant töd är på G och ställer till med otyg i kroppen min?
Märkte att jag slarvat med min blogg, illa illa! Har inte känt som att jag haft nåt att berätta riktigt.
Men nu så har det klämts fram en mindre novell..hehe...
Så nu så ska jag ta och sträcka ut min ömma korsrygg och sen ska jag se om jag hittar nåt gott. Annars blir det väl kaffe igen..(kaffet är nog problemet till matbevären..)
PS! Kolla gärna in bebislycka.se, och beställ gärna!!...det gynnar mig;)
PUUSSS o KRAAAM

Inga kommentarer: