torsdag 12 februari 2009

Jag vill också till Piteå! Men mest av allt vill jag ha sommar...


Idag åker min älskling till Piteå med sin klass. Jag vill också!

Det blir väl en hemmadag för mig, eftersom jag är ledig idag.

Iaf så kommer jag att försöka städa lite här...eller försöka...haha....jag SKA!

Sen ska jag nog baka bröd...iof så köpte jag bröd igår...det var ju dumt. Men det finns faktiskt en frys hemma, så den kan få proppas till bredden och höjden och bli sprickfärdig...ungefär som jag...hihi..

Faktiskt så kommer jag i ett par jeans som jag inte kunnat ha på ett bra tag, jippiiiii!!

nu gäller det bara att hitta nånstans att stuva magen som sen väller över...hahaha..

Måste komma igång med att träna. Förut så gjorde jag situps och dansade varje dag. Det gav faktiskt resultat.

Igår kväll var det förövrig fotboll, marocko som spelade- så gubben och hans kompisar samlades och hade trevligt, vilket passade mig bra, för då satt jag med dottern till han vi var hos, och pratade lite allt möjligt, trevligt hade vi!! Längesen jag hälsade på dom...fy mig...blir så på vintern. I somras var jag där jämt och grillade, lyssnade på musik,rökte chicha och hade så mysigt så.

Men det är ju så med sommar..allt är mycket lättare då!

Snacka om att jag längtar!

Inga kommentarer: