söndag 22 februari 2009

Hallåååå, energin, var är duuu???

Helt ofattbart hur slut man är, jämt och ständigt!

Det är inte normalt att vara såhär trött när man är 23 och äter bra och rör på sig varje dag..

Vad händer?

Igår runt 19 snåret bestämde vi att vi skulle gå till ett par kompisar, eftersom de hade bjudit hem oss.

Jag fick SLÄPA mig dit, helt fruktansvärt trött! Och väl där så orkade jag nätt och jämt klä av mig diverse täckbyxor m.m. Satt i soffan och halvsov.

När vi skulle hem, var det ännu värre..., och när vi kom hem , stupade jag bokstavligt talat ner i soffan, orkade inte ens klä av mig! Somnade där, och väcktes av sambon att det kanske var dags att lägga sig ner i sängen istället...

Fy vad trött man kan vara! Trött som få dagligen , men igår var det som värst!

Städat har vi iaf gjort igår, så det var ju bra. Nåt vettigt från gårdagen..

Vilken pensionär man är! Illa...får börja knapra fler vitaminer??

Ändå äter vi ju grönt varje dag..

Tur att kaffe finns, annars hade jag inte tagit mig igenom arbetspassen..

Kram från en utmattad Jenna..

1 kommentar:

elli sa...

nåh lilla gumman då! ;P