söndag 21 december 2008

besök hos vännen

Var en sväng till Vicky idag, trevligt trevligt! Synd att tiden går så fort...
Hade ju fått stanna längre, men valde att ta mig hem till sambon. Han skulle just till o börja med maten, så jag tog över o gjorde lite stroganoff, gott! Tur att jag valde att gå hem, för jag gick bara från posten och höll på att frysa sönder och samman den lilla biten, huijja! Långkallingarna ligger i tvätten, och hade jag gått hem från torpis, då hade jag nog dött, alldeles säkert ju...:P
Så mysigt med vickys växande mage, även om den är rätt liten med tanke på hur långt gången hon är..
Får se nu då när hennes bebbe väljer att titta ut.:) Kan ju bli rätt snart...
Jag är alldeles vansinnigt sugen på chips med dipp, inte så bra...:S
Vi kom fram till det idag, vicky och jag, att hon e nog en sockermänniska, och jag en salt.
Hon vill ha godis och choklad, och jag vill ha chips och kex med ost.
Aja, får se vad som händer under kvällen. Blir väl en segis, tills man försöker somna framåt småtimmarna, fortsätter läsa ur boken som jag läst flera gånger: LIDA av Stephen King.
Om någon har nåt bra boktips så är jag tacksam!
Gillar spännande och skrämmande böcker,fiktiva eller ej. Och sen gillar jag verklighetsbaserade, tex om personer som haft en tragisk bakgrund och vandrar tillbaka genom berättandets konst.
Ska upp imorrn på en hel massa ärenden, så nog borde man iaf börja försöka lite tidigare med insomnandet...hehhe...borde nog be sambon lägga sig lite tidigare, kan som inte somna om inte han ligger brevid i sängen. Och han är en riktig nattuggla!
hejrå tills nästa inlägg!

Inga kommentarer: