söndag 7 december 2008

hemmahemma

Varit en riktig hemmadag idag...vaknade lagom sent eftersom jag kom hem så himla sent igår..hehe...min gulliga älskling kom och hämtade mig, snällt av honom!
Tvättstuga hela dagen idag och så har vi hjälpts åt med pluggandet som han har framför sig.
Har just ätit oss mätta på god och enkel grönsaksoppa med kycklingbuljong, satt fint såhär i vinterkyla och mörker :)
Imorgon har vi en ganska fullspäckad dag, så vi lär nog vara tråkiga och stupa i säng rätt tidigt- iaf jag. Trööötttt...
Tycker mina vänner är så duktiga på att sätta igång och baka osv. skulle vilja bli bättre på att få det gjort och inte skjuta det framför mig hela tiden...
Fick samtal från Mary Kay representanten idag, trevlig prick den tjejen! Ska bli skoj på torsdag:)
Har beslutat att försöka äta lite nyttigare, vi har blivit jättedåliga på att äta grönsaker, så nu har vi vänt bra på det tycker jag, ikväll iaf...;)
"tyvärr" blir det ju dessert när maten har lagt sig, choklad mousse med grädde..ujuj..:D

Inga kommentarer: