lördag 13 december 2008

helg i boden...

Torsdagen blev mysig:)
Vi tjejer provade på lite finfina grejer. synd man är så himla fattig så man inte kan beställa vad man vill. bläää....
Mörkt, mörkt, mörkt...i princip dygnet runt! Men snart vänder det. Söndag tror jag?
Igår vart det hemmakväll med idol..rätt vinnare såklart, utklassning!
Sen vart det och träffa lite gemensamma vänner. Hemma runt 03.00...lagom tid.
Så det Elli påstår om att ge mig dåliga vanor...de finns där redan, och vi är två om dem hemma,så ingen hjälper den andra precis.
Måste försöka vända på dygnet..
Hoppas nåt kul händer ikväll,lördag!
Men det är ju Boden...man kan inte räkna med allt för mkt...heh.
Elli är duktig hon, ska visst iväg och träna nu, det måste jag bli bättre på. Fast jag föredrar nog att träna på badet...då kan man bubbla och simma och allt sånt skönt efter gympasset!
Känner att jag vill göra nåt. Får väl hitta på nåt kreativt medan jag funderar vidare på kvällen. Eller städa naken.

Inga kommentarer: