lördag 13 december 2008

men jag vill haaaaaaa...

Har kommit på att jag skulle vilja bli tatuerare!

Undra bara vars man kan utbilda sig...eller om det är bättre att försöka bli lärling hos någon?

Är så sjukt sugen på att fixa en ny. Nästa gaddning skulle jag vilja ha i nacken, något tufft och coolt.;)

Skulle jag fira hade jag önskat mig en i julklapp!!

Varken jag eller sambon har ju nånsin firat och ska man då börja nu?

Ser att önskelistorna börjar ta form, känns trist att man är helt tokpank och kan inte köpa till sina vänner iallafall...=/

Har ju inte pyntat eller nåt sånt hemma heller, även om jag tycker det är jättemysigt med ljus och allt sånt där:)

Tyvärr verkar det alltid bli en himla massa stress kring jul, och då tycker jag det helt tappar charmen om jag själv iaf skulle fira.

Så därför önskar jag mina vänner en lugn och mysig jul, ingen stress.

Ska ju vara en tid då man träffar och har mysigt med släkt och vänner.

Nu ska vi snart äta, min karl håller på med maten, mums!

Kram o puss på alla!

Inga kommentarer: