torsdag 4 december 2008

sjuk

Gud vad tråkigt det är att vara sjuk, när man inte har ork att gå ut.
Tur att man har fina vänner som man kan träffa utan att behöva gå allt för långt. Träffade älskade Elli på en fika igår, och passade på att titta i lite butiker. Nog var man trött när man kom hem, men helt klart värt det.
Satte även igång med middagen direkt jag kom innanför dörren.
Precis färdigäten och proppmätt fick jag besök av Bella som kom och tittade film med mig. myspys med tända ljus och sjukt roliga "kung pow"..haha...sen fick hon rusa iväg och träffa en annan kompis.
Fick snabbt ensamkänslor och ringde Moncef för att se om han inte snart skulle ta och komma hem. Jo, go som han är dröjde det inte länge förrän han var hemma igen. :)
Vi hade en mysig kväll med skräckfilm..haha-. alltid lika kul att se de med honom, han tror han ska dö ;)
Blev ganska sent innan vi somnade, och har sen sovit som små barn, och vaknade på tok för sent!
Nu är jag ensam igen när gubben träffar lite kompisar. Tråkigt för mig, men kan ju inte hålla stackarn inlåst bara för jag är sjuk.
Ser fram emot nästa vecka då jag ska på nån slags hudvårdsgrej hos Elli, ett homeparty :)Hoppas väl på nåt mirakel att bli frisk och fräsch och att orka göra nåt riktigt kul, att det också kommer braiga ideér från någon, så det händer nåt.
Förövrigt ligger jag nerbäddad i soffan och har tv:n som sällskap. Hungrig konstigt nog. Inte så längesen jag åt lite och när man är sjuk brukar man ju inte direkt ha nån aptit?
Kanske man har börjat trycka i sig för stora portioner så att magsäcken är uttänjd, inte vet jag.
Nog e magen ...emm....mjuk. heh.
Dags att dra ner kanske ;P

1 kommentar:

vickysen sa...

Hoppas du blir frisk anart. Idag han jag tyvärr inte träffa dig=( Kram