tisdag 16 december 2008

produktiv


Igår träffade jag pälsklings gnelli, och hennes...vän. Sen såg jag till och bli av med lite oönskat skit, och fick en slant för det, klagar inte...;)

Sen var det timmar av info för mitt kommande jobb, spännande, men tröttande!

När jag kom hem fanns det fantastisk god middag som min duktige sambo hade lagat, restaurangkvalité!

Tack älskling!

Idag var det upp och hoppa, trots en lång och sen dag igår.

varit upp och skulle skriva in mig i skolan, men det fattades lite papper.

Sen lite ärenden kring stan, arbetsförmedlingen, och Poppen. Han kunde inte ens börja boka in en tid förrän i Januari, usch va trist!:(

Sen gick jag och handlade lite och hem o fixa lax med smörstekt potatis och grönpepparsås och grönsaker...mums faktiskt!

Diskat två gånger, blir väl en tredje snart..

När vi skulle äta lite senare gjorde vi det enkelt för oss, och inte så nyttigt kanske...Heta nudlar med kyckling korv...men det var gott iaf!

Annars har jag smuttat på mitt röda under kvällen.

Gubben var visst slutkörd av promenerandet idag, så han ligger och snarkar så gott i sängen.

Själv är jag trött, men inte redo för sängen ännu.

Sen vill jag länka till : http://www.fargadelinser.com/ ;)


Har även gjort personlighetstestet som Elli tipsade om...vet inte hur bra det stämmer...men visst finns det delar som är träffande...haha...
Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

1 kommentar:

elli sa...

tyckte personlighetsbeskrivningen stämde väldans bra!