lördag 27 december 2008

finns fina vänner som minns? jodå!


Idag har jag å gubben varit superduktiga och tvättat trots at vi somnat efter 5 på morgonen. Det var bara att masa sig upp.

Sen hörde vicky av sig och undrade om inte vi ville följa med till pagla runt femtiden, jovisst!

Moncef var för trött, han e juu inte viking som en annan, så det vart bara jag som följde med...haha.

Iaf så hade vi jättemysigt framför elden och grillade lite korvar. Lucas var så duktig som klarade att springa upp ,upp , gång på gång i backen ,för att sedan komma ner i rasande fart, antingen med bob eller pulka :)

När de sen skulle skjutsa hem mig vart jag bjuden hem till dom , skojiigt!

Jag och vicky satt framför deras brasa och pratade magar o bebisar, medan Henke och hans kompis bastade och ölade.

Efter såg vi körslaget och grabbarna försökte sig på att spela lite GTA...gick väl sisådär...

När det var klart vart kl mycket och kompisen skulle visst vidare, så jag passade på att åka med när han skulle skjutsas hem...roades resan hem av lite fyllesvammel...haha..

NU börjar jag känna av att man varit igång rätt mkt idag. Och monstermagen(tant röd) bråkar med mig och ger mig ett h-vete. bläh..

nåväl. natti natti på en stund tror jag.

Skulle vilja få lite massage, men det brukar sluta i svammel..haha...

1 kommentar:

elli sa...

hörru, du får komma hit och nyttja min nya massagedyna vettja! med den blire inge svammel! ;P