fredag 19 december 2008

städa städa städa

Idag var vi duktiga och körde igenom hela lägenheten så den blev skinande ren, skönt att ha det fint hemma!
Sen gjorde jag nån asiatisk kyckling med saffran och kumminsris blandat med grönsaker och linfrö. Kändes nyttigt och bra:)
Efter det drog jag hem till Bella och har suttit och surrat med henne. Gubben kom också efter ett tag. Marri kom också dit, men när älsklingen ville börja dra sig hemåt hängde jag på.
Vi har bara slappat framför tv.n nu med yoghurt och mysbelys.
Gubben är duktig och tar sin ansvar nu med disken. Vi kör två dar var på raken.
Såg förresten Bellas julklappar till barnen, jättefina och bra var dom! Grabbarna kommer bli så glada så!
Nu känner jag att man borde ta och tvätta av sig, lägga sig i sängen och läsa som jag brukar göra innan jag sover.
Vet att en annan här hemma förmodligen inte kommer att sova på ett par timmar till om jag känner honom rätt..hehe..
nåja...nattinatti

Inga kommentarer: